۹ پاسخ

برای ما‌که بییی نهایت راحت بود

نسبت به واکسن‌های دیگه برای بچه های من تب که اصلا نداشت
پسرم که پا دردش خیلی کم بود و با قطره کنترل میشد دخترم یکم درد داره و ترس داره برای راه رفتن

از همه سخت تره

از همه سخت تره

خیلی سخته

دیروز زدیم زیاد سخت نبود

سخت تره

خیلی سخت تره

سختره

سوال های مرتبط