من دارم دق میکنم از شیر نخوردن دخترم 🥲😭

۱۱ پاسخ

برای منم همین اتفاق افتاده درست شیر نمیخوره شیشه نمیگیره حتی شیشه های متفاوت و شیرخشک های مختلف امتحان کردیم بی فایدس شیر خودمم نخورد وزنش کمه لاغر شده حتی توی خواب هم بیشتر از سی تا نمیخوره عزیزم شما علت شیر نخوردن بچتون رو متوجه شدید؟ بعد چند ماه خوب شد ؟ چیکار کردید تا خوب شد

منم تو وضع توعم بخدا میخوام خودمو بکشم سینه نمبخوره ولی باقطره چکان میخورعه به وضعیمم خیلی اذیت میکنه منو

سینتو میبنه گریه میکنه خودشو میکشه عقب

منم😭😭😭😭
فقط تو خواب کم میخوره
بیداری اصلااااا نمیخوره به هیچ وجه

منم همیجوره کلافم کرده دیگه از شیر نخوردن

من دراز میکشم اینجوری دخترم رو شکمم دراز میکشه میخوره اینجوری امتحان کن🤣

پسرمنم همینه تو خاب اوکیه ولی سینمو ب سختی میگیره با کلی کلنجار با شیردوش اصلا ی وضعیه ها
بمنم دکترش میگ بخاطر رفلاکسشه اگ رفلاکسه نب دارو میخوره چرا بهتر نمیشه

متاسفانه این قضیه هست برای همه

ببین پسر منم اینجوری بود اون تایم چهار ماهگی ؛ اگه تو ناراحت باشی اونم ناراحت خواهد بود و پس میزنه سینه یا شیشه شیر رو . صبوری کن . ببین جارو عوض کنی یا تو خواب بهش بدی اثر می‌کنه یا نه ، نشد ببر دکتر

منم
از بعد واسن دوماهگی درست نمیخوره بعد میگن واسه این نیست تو جهش رشدین آخه جهش رشدی تا کی چرا این جهشا بعد واکسنشون یهو میاد😟

الهی بگردم،طبیعیه این سن اعتصاب شیر میکنن عزیزم،سینتو نمیگیره؟

سوال های مرتبط