۲ پاسخ

کلا بعضی روزا دردا بیشترن استراحت کن و اصلا به خودت فشار نیار شما باردار هستی بدنت داره یه انسان میسازه و این خودش کار بزرگیه
دردات اگه خفیف هستن و ترشحات خاصی نداری علامت خاص دسگه ای نداری میگن طبیعی ولی بازم از دکترت بپرس همه ی این مواردو
من دیروز خیلی درد داشتم رفتم دکترم فرستاد سونو و اینا ولی گفت فعالیتترو کم کن شکم بند ببند استراحت کن

نه طبیعیه بعضی وقتا سمت چپه بعضی وقتا سمت راست

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی