یک متن میگید بزارم رو عکس پسرم ممنونم

۴ پاسخ

بودنت بوی بهشت میدهد جانا

چگونه ناشکری کنم خدایی را که تورا برایم آفرید
نوردلم✨️

ماه و خورشید منی دورت میگردم

او قند روزهای تلخ من است😍

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی