۹ پاسخ

من وقتی اینجوری بغلم میگم لنا مامان رو بغل کرده
واقعا آرامش بخش ترین نوع بغله🥲

خیلی سخته واای

بچه منم نمیزنه نمیزنه نمیزنه،یهو یه جوری آروغ میزنه انگار پیرمرد هفتاد ساله س،خودش وحشت میکنه😂

برا منم نمیزنه🥲

اسیر شدیم با این آروغ گرفتن😅

اگر شیر مادر میخوره لازم نیست حتما بزنه چون شیر مادر نفخ خیلی کمتری نسبت ب شیر خشک داره

پسرمن که نصفه شبا لج میکنه ۲۰ دقیقه هم نگهش میدارم ولی اروغ نمیزنه😂

والا ک من ک سرم داره می ترکه بقران

ای جونم
آره خیلی دختر منم یا نمیزنه یا خبلی دیر میزنه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی