لرزش جنین در شکم بخاطر چی هست

۸ پاسخ

از منم لرزش داره احتمالا بندری میرقصن😁

میگن با دیوارهای رحم بازی کردنی یا بند ناف اینجوری میشه

کش و قوس دیگ منم خیلی حس میکنم داره خستگی در میکنه😂

مال منو نمیگی انگار رگبار می‌بنده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

با بندنافش بازی میکنه🤣🤣

میگن که بند نافو میگیره دستش تکون میده برای همین احساس لرزش و ویبره داریم🥺🥺

طبیعیه ، فکر کنم بند نافو میکشن

برا منم چند روزه ویبره می‌ره 😐😂

سوال های مرتبط

مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۴ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۰ ماهگی