۷ پاسخ

اونت

اونت میدم و راضیم .

شیشه خوب باشه یا بد ، ربطی به اینکه سینه رو پس بزنه یا نزنه نداره
اکثر بچه ها نهایتا تا ۴ ۵ ماهگی یکیشو پس میزنن
اغلب هم سینه رو پس میزنن

من دکتر براونز گرفتم
اونت خیلی به سختی ازش شیر میاد من خودم تو اطرافیان دیدم که بچه خیلی باهاش اذیت میشد

اونت٫٫

اونت.

اونت...

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی