خانما طبق تجربه اتون چ نوع شیشه شیری بگیرم واز کجا بگیرم

۷ پاسخ

اگر شیشه شیر اونت می گیری میگن سه قطره خوبه،من دو قطره گرفتم اصلا نمیاد ازش.الان بی بی لند طرح اونت می دم نیم قطره راضی ام.تا الآنم خدا رو شکر با اونکه شیشه زیاد میدم سینه کمکی می دم.اصلا پس نزده خداروشکر

بی بی سیل بهترینه

اونت بگیر

والا بستگی به این داره کوچولوت بگیره یان
اگ کلا شیشه اییه بیبی لند طرح اونت خوبه قیمت مناسبه چون هر سه ماه باید تعویضش‌کنی
اگ سینه خودتم میخای همراهش بگیره اونت عالیه

من هم پستونک و شیشه شیر مارک اونت گرفتم واقعا عالیه طراحیش مثل سینه مادره

اونت

شیشه شیر اونت خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آراد
آرش مامان آراد آرش ۲ سالگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی