مامانااا
رادین یا رادمهر؟؟؟

۸ پاسخ

از اسم رادمهر راضی هستین بقیه هم راحت تلفظ میکنن من اسم پسر اولم محمد دومی فعلا اسم رادمهر فقط بدلم نشسته نمیدونم خوبه بقیه بعدا بد تلفظش نکنن

منم رادمهر ب همون دلیل ک مامان نینی گفتن

رادین چون راحت و روان تلفظ میشه

رادمهر معنیشو بیشتر دوست دارم

رادمهر واسه پسر قشنگ تره وقتیم بزرگ بشه ابهت مردونش بیشتره رادین بنظرم زیاد جالب نیس

دلیلتونم میگید؟؟

رادین ب نظرم

رادمهر بنظرم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان ناز بالالار مامان ناز بالالار ۴ ماهگی
مامان رادمهر♡ مامان رادمهر♡ ۳ ماهگی
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی