کم شدن حالت تهوع و ویار در هفته ۱۰ طبیعیه؟؟؟خطرناک نیست؟

۹ پاسخ

منم کم شده نگران شدم🥲

نه من ۱۰ هفته دیگ کلا قطع شد

نه بابا عادیه

نه خطرناک نیست ،همه ک مثل هم نیستن

نه من از هفته ۱۰ علائما کمتر شدن

برا منم کم شد همون موقع ها

چ خوب کم شده از من ک شدید دیگه خسته شدم

فکر کنم دیگه طبیعیش همین باشه خوبه که زود تموم بشه

ن عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان Tala مامان Tala هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری