۶ پاسخ

منم ٦بهمنم ولي علائم ندارم

و اینکه اگه زایمان طبیعی دارین نزدیکی کردن خیلی جوابه البته آروم

پله برو و اسکات بزن

حمام زیاد برو توی اب گرم بشین

منم هیچ علایمی ندارم و ۲ بهمن تاریخ زایمانمه

منم ۱۱ روز دیگه مونده هیچچچ درد و علائمی ندارم 😶 جا خوش کردن اونجا

سوال های مرتبط