۳ پاسخ

منم داشتم .بعد زایمانمم گاهی درد لگن دارم .

مسکن بخور

دیگه زایمانتون انشاءالله نزدیکه تحمل کنید بعد زایمان خوب میشی

سوال های مرتبط