۱ پاسخ

آره دهانه رحمت میخواد باز بشه یا باز شده چون من سر بچه اولم استخون لگن یا همون شرمگاهی بین زیرشکم و بیکینی درد داشتم و قفل میشد رفتم بیمارستان بعدمعاینه گفت ۳سانت بازشدی

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی