نه من که از اول ۸ ماهگی این دردارو دارم
نه عزیزم منم دارم واژنم ی جوری استخونش درد میکنه ک انگار داره میسوزه ب دکترمم گفتم شیاف و قرص منیزیم داد😩
ن تو ماه اخر دیگه این دردا میان سراغ برا زایمان نیست
اره فککنم
نه من هفتههاست این درد رو دارم☹️
نع منم دارم فقط انقباض و شل و سفت شدن شکم علائمشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.