درد استخوان واژن و لگن علائم زایمانه؟

۶ پاسخ

نه من که از اول ۸ ماهگی این دردارو دارم

نه عزیزم منم دارم واژنم ی جوری استخونش درد میکنه ک انگار داره میسوزه ب دکترمم گفتم شیاف و قرص منیزیم داد😩

ن تو ماه اخر دیگه این دردا میان سراغ برا زایمان نیست

اره فک‌کنم

نه من هفته‌هاست این درد رو دارم☹️

نع منم دارم فقط انقباض و شل و سفت شدن شکم علائمشع

سوال های مرتبط

مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی