۹ پاسخ

نه عزیزم هممون همین دردای لعنتی رو داریم

خیلی ماه سختیهههههههه

نه 🤕

وای اصن نمیتونم پاشم و راه برم 😫 انگار چاقو خوردم

وااااایییی خیلی دردش بده من نمیتونم تکون بخورم یه دستشویی میخوام برم ۵ دقیقه طول میکشه تا برسم دستشویی

آره واقعا ماه نهم همه ش درده من درد واژن لگن کمر همه شو با هم دارم

اگ حالت انقباض میگیره ول می‌کنه تایم بگیرببین هرچنددقه یبار میگیره اگ اینحالتیه انقباض رحمیه همون دردزایمانه

امان از ماه نهم دهن من سرویس شد از این دردااا😩

نه هنوز ماه درد هست

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی