۶ پاسخ

اره بعضی وقتا اینجوری میشم

منم این حس درد رو دارم ،حتی می‌چرخه هم حس درد دارم

بعضی وقتا آره

منم تو این هفته دارمش

وقتایی که خیلی محکم میزنه یا یهو پاش رو میکشه از یه جا به جا
خیلی دردم میاد🥲

خیلی کم بعضی وقت ها اره

سوال های مرتبط