۵ پاسخ

من امروز پیش واسه طول سرویکسم رفته بودم پیش دکترم ترشح قهوه ای داشتم گفت اگه در حد ترشح باشه و بدون خارش و سوزش و بو مشکلی نداره هر ترشحی بدون خارش و سوزش و بو خطر نداره.سونومم که کرد گفت من هیچ چیز غیر عادی ندیدم همه چی خوبه.

اره طبیعیه اگه بدون خارش ‌بو باشه

طبیعی هست آبکی و سفید هم هست کمی

من دارم با یکم خارش

اره گلم اگ بی بو و بدون خارش باشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیستم بارداری