۷ پاسخ

دقیقا منم این مشکلو دارم ،اپتامیل و نان هم بهش نساخت،الان چه شیری میدی عزیزم برای یبوستش ؟

منم امروز دکتر گفت گیگوز ۲بگیرم گفت سبکه که

شاید یبس شدنش بخاطر غذاهای کمکی هست که میدی

مامانا کسی اپتامیل ۱ یا ۲ نداره ب بچش نسازه بخاد بفروشه با قیمت کد ملی خریدارم

اپتامیل ۲ من استفاده میکنم خوبه

من نان ۲ میدم
اول ببلاک ۱میخورد دیگ دوسش نداشت نخورد

آپتامیل پرونترا ۲

سوال های مرتبط

مامان ترنم و پناه 🐥🐣 مامان ترنم و پناه 🐥🐣 ۱۲ ماهگی
مامان فندقی 🥰 مامان فندقی 🥰 ۱۶ ماهگی