۲ پاسخ

عیبی نداره.چند وقت دیگه درست میشه.منم وقتی ۲رو شروع کردم اینطوری شد.الان درست شده.شکمشو کمی بمال

گیگوز شیر چربی هست برای رفع یبوست هست ،سعی کنید بهش اب پخته شده بدین

سوال های مرتبط