۳ پاسخ

یه چندروز باگیگوز۱ قاطی بده.تامعدش عادت کنه
من خودم۵روز قاطی کردم اولش مثلا۹۰تاکه میدادم دوتاپیمانه ۱ میریختم و یک پیمانه ۲.
این ۵روز هی شماره۱ کم کردم

اره دیگه بده به واکسن ربط نداره کلن میگن بعد واکسن ۶ماهگی منظور همون بعد ۶ماهه

اره پایان شش ماهگی باید گیگوز ۲بدی منم واکسن نزدم ولی گیگوز ۲ رو شروع کردم

سوال های مرتبط