۸ پاسخ

دکتر لیدا سعید

من سجادی و خباززاده رو دکترم بودن خیلی خوبن

حمزه نژادی که من رفتم هیچی سرش نمیشه
اصلا چند تا نسخه آماده داشت به هر کسی متناسب مشکلش همون نسخه رو میداد
مثلا کسی میخاست باردار بشه اصلا معاینه نمیکرد یا حتی یه آزمایش و سنو ازم نگرفت
همینجوری یه نسخه داد

دکتر پور دامغان رفتم سنو فرستاد آزمایش از خودمو شوهرم گرفت و فهمید مشکل از من نیست و حمزه نژادی یه عالمه دارو الکی به من داده بود

بعدم رفتم مرکز نجمیه برای مشکل شوهرم اسپرمشو جداسازی کردن و iui کردم
دکتر لیدا سعید iui انجام داد
حالا دیگه بگیره یا نه رو نمیدونم
دعام کنین

دکتر طهماسبی

یاسمن مهرالحسنی

ربابه سادات حسینی

حمزه نژادی

میگن دکتر فاطمه عظیمی خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین هفته پانزدهم بارداری
Shiva Shiva قصد بارداری
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری