۵ پاسخ

من با دونات و شمع گرفتم 🤌🏼😁

تصویر

منم ۴ ماهگی آبی بود کنارش عدد ۴ با شکلات سفید و آبی درست کردم

ایده باحالیه ترندم شده

تصویر

شمع گرفتم شمع و میدم دستش
مرسیی

بادکنک ۴ هم می‌خریدی یا شمع ۴ می‌دادی دستش

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان ،،،مهدیار،،، مامان ،،،مهدیار،،، ۶ ماهگی
مامان نیهان  🩷💕 مامان نیهان 🩷💕 ۶ ماهگی