۴ پاسخ

عزیزم درخواست میدی❤️

عزیزم تنگی کانال نخاع رو چیکار کردین ؟

اره من زیرنافم بی حسه اصن حس نداره ناف دردو..هزاردرددیگ طبیعی خوبه همون لحظه دردمیکشی بعدش راحتی

بخیه های داخلی تا خوب شن وقت میبره

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی