۸ پاسخ

۱۳ روز قاعدگیمم سونو میدم ۱۶ روز ازاد سازی میزنم

لتروزولم شبی یکی
ابواست روزی ۳ تا

بمن گفته روز سوم شبی یدونه

میشه تاپیک منوببینی درموردسوال شماهم هست

باراول دکتر بهت این امپول داده؟

من زدم

واسه تقویت تخمکه

براچی هست

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه قصد بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری