سلام میگم شیرببلاک ای آر برارفلاکس خوبه

۴ پاسخ

اره ببلام ای آر برا رفلاکسه و واقعا خوبه برا رفلاکس ولی به پسر من نساخت یا یبوست گرفت یا اسهال

ای آر کلا برای رفلاکسه و خوبه

ببلاک‌همه جورش واسه وخترم‌نساخت ولی آی آر معمولا برا بچه ها میسازه

مخصوص رفلاکس ،خیلی خوبه خوش طعم هست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آرکان👶🧸 مامان آرکان👶🧸 ۴ ماهگی