سلام خانوما از چند هفته دکترا حدس میزنن جنسیت نی نی رو؟

۵ پاسخ

سلفری فارسیشه ، سِل فری ، و اینکه ازمایشگاه دنا ۸۹۰۰ بود

عزیزم هفته ۱۲ به بعد سونو ان تی که خیلی قابل اعتماد نیست و نتیجه احتمالیه اما سلفری ۹۹ درصد دقت و صحت داره

کجا میشه این آزمایشو داد؟فارسیشم مینویسی بی زحمت

تو nt

اگه برات مهمه از ده هفته میتونی ازمایشnipt بدی یک و خوردی هست برا تعیین جنسیت،

سوال های مرتبط

مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی ناز🐣 مامان نی‌نی ناز🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ویهان جوجه مامان ویهان جوجه هفته شانزدهم بارداری
مامان sepehr_selma مامان sepehr_selma ۷ ماهگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری