این دارو تاریخ انقضا داره

تصویر
۶ پاسخ

تاریخ گذشته هس بنداز

انقضاش تموم شده

مشکلی نداره میتونید مصرف کنید ده روز چیزی نیس،تا یکماه بعدش میتونید اینو مصرف کنید

کمتر از یکماهه ک تاریخش رفته..اگه قرصه و برای بزرگسال همچنان میشه مصرف کرد
اما اگر داروی بچه س بریز دور

ن تموم شد انقضاش

عزیزم تموم شده انقاضاش تا 2025

سوال های مرتبط

مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم ۱ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان اریا💙🫀 مامان اریا💙🫀 ۲ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۱ سالگی