۵ پاسخ

من دوسه سالی هست استفاده میکنم به پوستم می‌سازه برا بستن منافظ خیلی جوابه جذبشم خوبه مرطوب کننده هم داره یعنی نیاز نیست بعدش مرطوب کننده استفاده کنید بستگی هم داره مال چه کشوی باشه مال ترکیه خوب نیست
خیلیم میبره حجمش زیاده

هم مناسبه هم آبرسانی خوبی داره

استفاده نکردم ولی تعریفشو خیلی شنیدم

من دو سالی هست استفاده میکنم راضیم

منم میخوام بخرم اگه کسی بگه ممنون میشم

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم ۱ سالگی
مامان اریا💙🫀 مامان اریا💙🫀 ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی