۹ پاسخ

غلاته توش عزیزم نگران نباش بده بهش

من از تو یه سبد کوچولو صافی میکنم ذرتاش جدا میشه پسرم اونارو نمیخوره

ببخشید سرلاک چ جوری ب بچه هاتون میدید از کجا باید تهیه کنم

من همیشه به دخترم میدادم این سری از این طعم گرفتم بهش نمیسازه هروقت میخوره تا دوسه روز اسهال میگیره

ذزته اب بریز هم بزنی لح میشه

ذرته

منم با تیکه های خرما میخرم همینجوره

اینه....

تصویر

شنیدم ذرته

سوال های مرتبط

مامان اریا💙🫀 مامان اریا💙🫀 ۲ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم ۱ سالگی