پدی لاکت برا یبوست خوبه؟ج

۷ پاسخ

برا اسهاله

برای اسهاله عزیزم

بی بی کر خوبه و پروکید پویا

کانال غذای کودک با بیش از ۳ هزار مادر در روبیکا🚫 عضو شد حتما بدردت میخوره .🫂💕.
@food_babyy

دمنوش عناب بدشون یکم اب بذار جوش بیاد بریز تولیوان چند دونه عناب بنداز توش سرلیوان رو بذار . بذار یکم تو اون حالت بمونه تا دم بکشه بعد عنابارو فشار بده مثل عصاره ازش خارج میشه توی ابجدش وقتی فشار دادی اون ابو بدشون بخورن
یا توی اب انجیر بذار اب انجیر بده بهشون

فک میکنم بی بی کر خوبه

من دکتر بهم بایولاکت داده بود بد نبود

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان سلام مامان سلام ۱ سالگی
مامان گلی مامان گلی ۲ سالگی
مامان مادر دو تا امیر مامان مادر دو تا امیر ۱ سالگی
مامان الینا محمد رضا مامان الینا محمد رضا ۲ سالگی
مامان سفیدبرفی مامان سفیدبرفی ۱ سالگی