هفته ۳۶ ام یکم درد پریود دارم از چیه ؟

۷ پاسخ

منم دارم یعنی طبیعیه؟

منم دارم

ما ازدرد جرخوردیم خشبحالت کم درد داری

فشار بچه هست

منم دارم عزیزم

منم دارم فکرکنم طبیعیه

طبیعیه مگر اینکه منظم بشه

سوال های مرتبط