یعنی هیشکی از این تو بارداری استفاده نکرده؟ 🥲

تصویر
۴ پاسخ

نه والا استفاده نکردم

من استفاده کردم اندازه ربع یه استکان میریزی تو تشت به مدت ۱۰ دقیقه میشی توش بعداز ۱۰ دقیقه نیاز به شست وشو باآب نیست

نهههه

نهههههه

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد