۵ پاسخ

برو بیمارستان چون میگی شدید درد داری

عزیزم چون میگی شدید برو بیمارستان

برو ییمارستان ،اونجا چک میکنن
خیالت راحت میشه

برو دکتر ماما بیمارستان

شیاف نداری بزاری دردت کم‌بشه

سوال های مرتبط