۱۱ پاسخ

توی ۴ ماهگی دندون در آورده ؟ماشاالله چه زووود 🤔🙄

😍😍😘عزیزم

وای ابببب قند ضعف کردم مبارکش باشه

شب ها تو خواب بی‌قراری میکرد؟

ای جووونم مبارکش باشه پسر منم چهارماهگی در آورد و ۶ سالگی دندوناش هم افتادن

وای چقدر زود

بسلامتی عزیزم🥹🐣
گلم دختر منم در میاره باد کرده لثش
همش دستاشو میمکه

اوووووخودااااااا 🥹🥹🥹🥹🥹🥹 بخورمش😍😅
مبارکه❤️❤️❤️

بسلامتی عزیزم😍اذیت نکرد؟

عزیزم مبارک باشه

صلوات ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان جوجه فینگو🐧🩵 مامان جوجه فینگو🐧🩵 ۱ سالگی