خانما لطفا تایپیک قبلم رو جواب بدید خیلی نگرانم

۳ پاسخ

دیگه نده اگه دادی دو برابر وزنش بده عزیزم حواست باشه دیگه زیاد نده

هیییچی نمیشه بابا اون غلیظه همش تو قطره چکان و تو دهنش میمونه یه ذره ش میره پایین. نترس مهم اینه تب نکنه

نگران نباش عزیزم چیزی نیس

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی