انشاالله بچه تو هیچیش نیست گلم انشالله جوابش بیاد سالم سالم باشه خدا نگهش داره برات
میدونی عزیزم دختر منم از پاهاش فقط انگشتاشو تکون میده
میخوام بگم همه چیز قرار نیست طبق کتابایی که دکترا خوندن پیش بره شاید بچت اروم و کلا کم جنب و جوش بوقتش حرکتم میکنه مگه سابقه تو اقوام نزدیک دارید؟این چیزا اکثرا ژنتیکیه
اصلا نگران نباش من رفتم دکتر یهو دکتر گفت دور سر بچت بزرگ و باید سونو سر بشه خیلی خطرناک و هزارتا حرف که اونجا بیهوش شدم نا رفتم سونو برگشتم مردم و زنده شدم بعدش دکتر سونو گفت هیچ مشکلی نداره برگشتم پیش دکتر بچم سونو رو دید گفت مشکلی نداره فعلا باید دو هفته یبار بیای ببینم دکترشو عوض کردم یه دکتر خیلی با تجربه رفتم گفت این سونو رو بمن نشون نده بچت هیچ مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.