سلام غذای انگشتی بگین به پسرم بدم
نمیدونم چی بدم

۵ پاسخ

خیلی زوده من الان تو ماه ۹ شروع کردم البته با مشورت دکترش

خیلی زوده عزیزم بزار اول بتونه بشینه بعد غذای انگشتی براش شروع کن

میتونه بخوره؟؟اصلا دختر من فقط پوره ی پوره میتونه.یکم بافت داشته باشه تستفراغش میکنه

سیب بخار پز با برش های کوچک.
سیب زمینی یا هر کمکی ای ک شروع کردی و بخار پز کن و برش کوچک بزن یا قلقلی کن

زوده الان

سوال های مرتبط

مامان رز🌹 مامان رز🌹 ۱۰ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی