اومدم تکرار ازمایش بتا دعا کنید مثبت بشم

تصویر
۹ پاسخ

ای جوووووونم مبارکتون باشه
با دل پاکت واسه منم دعا کن ۲ ساله انتظارم😭

مبارکت باشه عزیزم منم امروز رفتم بتا گفت 5روز بد آماده میشه آزمایشت وگفت این مثبت شد دیگه نیازی به تکرار نیست

ازمایش اول بتات چند بود با چند روز تاخیر رفتی

ایشالله مثبته مال من از این کمرنگ تر بود مثبت شد

مبارکه عزیزم دعام کن شنبه میرم ازمایش

زود نرفتی؟ من هنوز برا تکرارش نرفتم

ایشالله که مثبتی عزیزم همین مشکوکیتشم خودش کلیه

انشاالله

بسلامتی و دل خوش🩵

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی ونخود🐣 مامان علی ونخود🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهشتم بارداری