اسم "هامین"یا "شاهان"؟!😁🙃🙏🏻.

۲۶ پاسخ

وای هردوتاش خیلی زیاد شده ، اما بنظرم هامین بهتره

وای نصف بچه‌ها اسمشون شاهانه. دیگه خیلی تکراریه

میگن شاهان زیاد شده خب عزیزم اکثر اسم هایی که قشنگن خیلی زیادن شما ببین چقد محمد علی حسین امیر پناه فاطمه زهرا داریم اسم بچه باید به دل پدر و مادر بشینه ماکه هیچ اسمی به دلمون ننشست بجز شاهان حالل بیام بگم چون زیاده نمیزارم؟برا خودمون تکه همینو بس💙😘

هامین 😍
شاهان خیلیییی زیاد شده

شاهان خیلی زیاد شده
هامین

هامین

هیچ کدوم 🙏🏾🙏🏾

هامین

هامین

هامین

هامین

هامین قشنگ تره

شاهان♥️😍🙈

هر کدوم که عزیزم خودتون دو تا دوسدارین

هامین

شاهان

هامین

هامین

هامین

هامین

هامین

هامین و هامین و هامین🥹🩵

شاهان

شاهان😍

شاهان❤️

انتخاب من شاهان🥹

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۳ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو ۹ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان ناز بالالار مامان ناز بالالار ۴ ماهگی
مامان شاه کوچولو مامان شاه کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی