۲ پاسخ

نه عزیزم تو شکم که سرما نمیخوره قربونت برم جاش گرمو نرمه اون انقباضه و اینکه خسته بشن کش و قوس میدن یه سمت خودشونو سفت میکنن

نه
شاید زیاد فعالیت داشتی یا استرس یا ناراحتی
ترسیده
یکم آرامش داشته باش درس میشه
فکر نمیکنم سرما بخورن

سوال های مرتبط

مامان سلطان وسِلِنا مامان سلطان وسِلِنا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی