۶ پاسخ

ترشح لکه بینی
درد پریودی
انقباض
شل و سفت شدن شکم
کمر درد

دل‌پیچه هس ولی گلاب ب روت اسهال نیستی فقط هرچند ساعت یک بار پیچ میدع دلت

اگ اون درد و دلپیچه هر یک ساعت بود بعد شد هر نیم ساعت هر بیست دقیقه هر ده دقیقه همینجور کمتر شد زمانش باید بری دکتر سریع

فکنم درد و دلپیچه و سفت و شل شدن شکم و نفخ زیادی و لک بینی هم یکی از علائمش هست

دهانه رحم باز بشه انقباض اینا میتونه ازعلاعم باشه چرا؟

درد فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانیار مامان جانیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ده رون مامان ده رون ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان پریسا ودرسا مامان پریسا ودرسا ۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی