خانما علائم زایمان زود رس چیه ؟؟؟

۴ پاسخ

چرا بهش فکر می‌کنی

عزيزمم علائم زايمان زود رست
درد داري
مثل درد پريودي ميگيره ول ميكنه زيردلت دقيقا پيچ ميده ميزنه به كمرتت زمان فاصله اش از٣٠دقيقه شروع ميشه تا برسه به٥دقيقه يك بار.نه زمين هستي نه اسمون.من خودم يه زايمان تو٢٦هفته داشتم اين علائمي كه تو ميگي فكر نكنم ربطي داشته باشه ب زايمان.اصلا ذهن خودتم باااين چيزهاااا درگير نكن انءشااالله خدايي كه تورو رسوند تاااينجا بقيه اش به خوشي ميگذرونه

ان شاءالله به موقش بچت رو بغل میکنی نگران نباش مثبت فکر کن همیشه

من خودمم نمیدونم
اما بهش فکر نکن
دردت چطوریه؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ده رون مامان ده رون ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان پریسا ودرسا مامان پریسا ودرسا ۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانیار مامان جانیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی
مامان هیراد🩵👼 مامان هیراد🩵👼 ۲ ماهگی