سلام دوستان علايم زايمان زودرس چيه؟

۲ پاسخ

من چند روز قبل درد شدید پریودی گرفتم دکتر گفت ممکنه زایمان زودرس باشه چون ارث داریم ولی بعد سونو کرد گفت مشکلی نیس دردت طبیعیه استراحت کردم خوب شدم
کمردرد شدید ، پادرد و زیر شکمم درد مبکرد و عرق میکردم دقیقا مثل پریودی

نصف شبي اين سوال از كجاي ذهنت هك كردي اوردي خواهر😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان ده رون مامان ده رون ۲ ماهگی
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد