۳ پاسخ

نترس عزیزم شیاف بزار استراحت کن

درد عزیزم تا یه حدی طبیعی هست

من قبلا یه زایمان زود رس داشتم اولش ترشح زیاد داشتم بعدش لک قهو ه ای

سوال های مرتبط

مامان ده رون مامان ده رون ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی