ویتاساین معتبره فردا موعدمه

تصویر
۱۱ پاسخ

منم ویتاساین زدم هاله انداخت ولی مدیکور منفی چیکار کنم

شما با این مثبت بودی؟ میشه عکس بی بی چک منم تو سوالم ببینی؟

دقیقا برا منم همین هاله انداخت باردار بودم
مبارکه برو تیتر بتا بده دقیق تره

بله من ویتاساین استفاده کردم

مبارکه منم امروز ۱۵ ازاد سازیمه ولی بی بی چک نزدم هنوز فردا میخوام بزنم
علائم چی داری؟
من چون علائم ندارم امیدی هم ندارم میگم چیزی نیس پریود میشم😔

بعد چند دقیقه افتاد

برامنه الکی هاله زد

مبارکه عزیزم برای منم همین مارک روز موعود یه هاله خیری خیلی ریز داشت
ولی دیگه نزدم بیبی چک الان شش روز گذشته نمی‌دونم باردارم یا کاذب بود

هاله داره عزیزم

مبارکه عزیزم

هاله داره مبارکه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
فاطی فاطی قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری