دوستان بیبی چک ویتاساین معتبره

۱۳ پاسخ

نه اصلا خوب نیست الکی هاله میندازه من اول باور نمی‌کردم تا اینکه برا خودم اتفاق افتاد...دوتا زدم دوتاشم هاله داشت ولی پریود شدم

نه عزیزم خطا زیاد داره
مارک روژان یا مدیکور بگیر ان شالله که مثبت باشه برات

گوش نده به اینا هر مارکی بزنی میگن هالع الکی داره برا منم میگن هاله کاذبه
مثبتی😍

میشه اونایی که زدین درست بود عکسشو بفرستین

من با ادرار شوهرمم امتحان کردم مثبت شد

ن گلم معتب نیس حاله کاذب داره

برا من درست بود

واسه من درست بود

کاذبه

مثل اینکه خوشحالی به من نیومده

آخه من دیروز زدم به ثانیه نکشید مثبت شد یعنی دل نبندم😢

آخه زیاد هاله میندازه.

نه.

سوال های مرتبط

مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته یازدهم بارداری
مامان آیه و تودلی مامان آیه و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری
مامان هلو🍑 مامان هلو🍑 هفته بیستم بارداری
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
فندق فندق قصد بارداری