برای گلو درد در بارداری قرص سرماخوردگی میشه خورد

۴ پاسخ

قرص سرماخوردگی نباید بخوری عزیزم

برا من که سرفه هام تمومی نداشت قرص سفیکسم ۴۰۰ داد دکتر. زیر نظر دکتر میتونی استفاده کنی.
با شربت برم هگزین

نه عزیزم ، فقط میتونی دیفن هیدرامین قرقره کنی و استامینوفن ساده بخوری

ن دیفین هیدرامین ساده استامینوفن ساده بخور

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌ام بارداری