۱۰ پاسخ

شده مثل کروناذهمه حامله میشدن
ولی خدایی چرا اینجا همه دوباره حاملن؟
فکر کنم بارداری و بچه داری یادشون رفته
نصف بیشترمون خودمونو و فحش میدادیم که دیگه بچه نمیاریم
تازه الانم با این وضع تخ..مملکت 🤦‍♀️

وای خدایا پس فردا تایم پریودم
استرس دارم اگ‌باردار باشم بیچاره ام

اینهمه باردارن..
بعدش تخمین زدن که تا ۲۰ سال دیگه نسلمون پیر هست و ۴۰ درصد ازدواج کاهش پیدا کرده

دقیقااا😂😐

واقعاا چرااا😂😂

نت نیست همه مشغولن😂

الهی خدا به هرکی در انتظار بچه‌است زود زود و بدون دردسر و سختی بده🤲🏻🫂
و الهی منو دیگه نازا کنه😂😂😂

استرس گرفتم

وای من ک توبه کردم از بچه دیگه عن بخورم کاسه کاسه

ان شاالله خدا ب اونا ک بچه میخوان بده
منکه تنو بدنم میلرزه میبینم بی بی چک هارو

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری