بالاخره واکسن یه سالگی زدم😎

۵ پاسخ

ب سلامتی،،منم امروز زدم🥰

عزیزم واکسنش سخته تبم داره

مبارک باشه ،سخته ؟؟

بسلامتی ایشالله سبک باشه واسش

مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان معین مامان معین ۱ سالگی
مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی
مامان دلاریس💎 مامان دلاریس💎 ۱ سالگی