۶ پاسخ

نه خیلی راحته

نه راحت ترین واکسن یکسالگیه

نه اصلا

ن اصلا

نه اصلا

ما که اصلا متوجه نشدیم خدارو شکر
نه بیقراری نه تب نه علائم دیگه هیچی نداشت

سوال های مرتبط

مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی
مامان نورهان مامان نورهان ۲ سالگی